Alla inlägg den 25 november 2009

Av mitt-liv- - 25 november 2009 12:46

Jag har varit lite febrig och halvsjuk ett tag nu så jag har inte gått till skolan på hela veckan.
Jag vet inte ifall det var febern eller så fast jag har kommit in ganska djupa tankar det senaste dagarna.
Vad är meningen med livet?
Den frågan har jag alltid svarat lite halft oseriöst fast vad är meningen?
Livet kan vara så kul fast spelar det någon roll om man har levt ett bra liv när man väl är död?
Man kan väl inte känna nått då eller?
Och varför gör man alla idiotiska saker? Är det för att sätta lite krydda på livet? För att få lite spänning? Eller är de bara så att man vill passa in.
Det finns så många som gör hemska grejer bara för att det är meningen att man ska va på ett visst sätt. Alla tjejer i Sverige som svälter sig själva för att det är meningen att man ska vara smal. Eller alla som slår ner varandra på stan för att det är meningen att man ska vara stark och modig.
Kan man inte ha ett liv utan sånt?
jag tycker inte att alla ska sitta hemma och ha tråkigt hela dan fast jag försöker komma på vad det är som får oss att fortsätta leva?

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du någonsin tänkt tanken att ta ditt liv?
 Ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards